Saturday, January 24, 2009

Aku plak nak cakap2


Salam semua...arap korang sehat la yerk..aku pun sehat gak...
Lama benar kita semua tidak berjumpa yek..hehe...

Nama penuh Nor Rosliza Manaf. Oleh sebab korang ada satu kawan lain nama liza jugak...maka lebih baik la aku boh nama gelemer aku Liza Manaf neh...Aku dalam kelas 1-3 KRK lah tapi lepas tu form 4&5 aku dah taknak sekolah dah..hehe

Aku skang keje kat Kolej Poly-Tech MARA Kuala Lumpur. Sama la tempat keje ngan cik Shila kita yg dah nak melansungkan perkahwinan tu...Dah masuk 8 tahun la aku keje situ..sejak tahun 2001 lagi...Keje aku mengajar lah...ape lagi...Tapi la nih aku ada kat Coventry, UK sambung buat master copy yg dah lama aku tak sambung2...dah tua dah baru nak wat master..haha..dah tua ke aku....aku baru je datang sini bulan 9 tahun lepas..n akan balik semula ke Malaysia negaraku tercinta bulan Feb 2010 nanti,..Insya Allah...

Aku belum kawin lagi..belum ketemu jodohnye ya pakkk...kalo sesiapa yg ada calon yg sesuai utk aku..aku terima aje..kehkehkehkeh...seronok gak tgk korang sume dah bekeluarga, ada anak2 penyeri rumah..hehe...takpela...kalo ada rezeki aku nnt aku kawin lah...Insya Allah....

Ini blog aku...http://lizamanaf.blogspot.com

1 comment: