Thursday, January 15, 2009

me,Musliha Mustapha,1,2,3 KRK then 4,5 NA....



Assalamualaikum WBT, kat SMTK tu aku glamer la jugak,so takyah taip nama aku pun takpe,,eeheheh,,sekarang,ibuk Musliha sudah punya 1 bapak dan anak 2 ,yang sulung turning to 8 thn nama Nur Irdina,yg bongsu setakat ini is Muhammad Nabil turning to 6 in 2009.Aku bernikah pada 31 sept 2000 dengan seorang lelaki ( takkan pompuan lak kann !) bernama Mohd Nazri bin Mat Hussin,kami sama2 kerja Tm Touch pada waktu itu( GSM system ),sekarang aku bkerja dgn ALU-Alcatel Lucent and asben is telco freelance ( no freelunch ) untuk Ericcson and Nokia - siemens..dapat juga bjumpa kawan2 KRK masa balik hari raya tiap2 tahun,semoga persahabatan ini kekal selamanya.Aku nak amik kesempatan ni nak MINTA MAAF pada semua kawan2 yg ada terasa atau sakit hati pada kelakuan atau kata2 aku dulu kini n selemanya, aku manusia biasa,salah silap aku harap dimaafkan..ianya berlaku diluar sedar,,eehehhehee.

4 comments:

  1. mus, ko mmg gemuk..hohohohohohoo..jgn marah..
    mak aii org raub sampai ke brunei lepaknye..anyway, bila balik mesia, calling2 la..

    ReplyDelete
  2. Mus dh jd BOYAN la kamal..dulu time kita sekolah dia asik dok ejek aku jer....tgk2 dia yg dh jd Pendatang kt negera org lain..hehehehe...Mus one advice to u k...dh gemok ke kurus ker..apa ker..yg penting idup ko hepy....betol x?.....

    ReplyDelete
  3. hahahah..leh create name baru - musyanla..MUSliha boYAN LAut..ko ni mus, masuk brunei tu legal ke illegal?ke jenis lari kalau imigresen dept datang buat operasi?hohoh..ehh..sori ekk..bile baca balik cam melampau je gurau aku ni...aaaahhh lantak la..huhuhu

    ReplyDelete
  4. nih.. ape gemuk gemuk nih...( aku cakap sambil cekak pinggang)

    ReplyDelete