Thursday, January 15, 2009

ini shilla

so let me start ye..nama saya shilla..nama penuh Nor Shamshillah Kamarzaman..saya budak krk tahun 92-94..tahun 95-96 saya still kat smtk kelas sains amanah..saya masih single but not available..insyaallah saya akan tamat kan zaman single saya ujung bulan 5 tahun 2009..saya keje kat kolej poly-tech mara..sama ngan cik lizamanaf..by the way ni ada gambo terkini geng yg dtg masa i bertunang..till next post..see ya..


dr kiri: liza md zin, farah n anak dia nama shasha(laki dia ada kat luar kut), aku n zura(tinggal anak2 n laki kat umah..hehe)


ni zack yg cun..


ni cik lie..masa ni tgh sarat second baby..skrg dah kuar dah baby tuh..hehe


ni husband n anak sulung cik lie..lupa daa nama dia..

puspa tgh sarat gak time ni..dia dtg sehari seblm i tunang..nampak cam i je yg sarat kan..tgh usaha nak kurus la ni..wait for my new image..hehe

3 comments:

  1. alhamdulillah, selamat ko bertunang shilla..nanti bila kawin jgn lupe jemput..

    alhamdulillah gak sbb bile tgk gambo kat atas tu, tak la rase rendah diri ngat SEBAB SEMUA PUN BOROI...hooray

    ReplyDelete
  2. Hello Cik Shila...saya dari AmFinance..awak ada bayaran tertunggak untuk kenderaan kelisa awak...hahahahaha....menggigil si shiela bila aku call dia ari tu...hahahahaha...congrates Shila...

    ReplyDelete
  3. kalau betul la zack jadik ketua kampung pamah kulat, aku rase kat mesia ni, dia la ketua kampung paling vogue..ke tok batin kg. satak??hahaha

    ReplyDelete