Monday, February 2, 2009

Apple kembali...




salam sahabat semua.. yee.. saya tahu begitu ramai yg meminta saya ke sini menukil barang kiranya sepatah dua, maka seribu kemaafan jua diminta atas segala kesulitan dan kesenggangan maka tak dapat saya memenuhi permintaan tersebut pada masa tedekat.. Hishh geli mak nyah cakap formal bagai..anyway.. mintak maap la pada kengkawan yang rasa aku nih cam biskut jap ada jap ilang sibuk sikit atau dgn nama lain malas jee.. nothing much happen to me, I'm a true KRKian, 1-3 tetap setia..pastu form 4 membawak diri merajuk ngan mawarzi(kekekeke).. lani keje keje kilang gitu, belum kahwin dan masih menanti permohonan pinangan saudara anuar zain, aku kat jb kalau masih ada yg tak tau.. maybe korang lupa kot yang family aku penah stay kat jb, so korang pelik bila aku cakap aku kat jb as if jb tu asing la sgt, eleh mus tu lagi la jauh.. brunai tu..abah aku dah meninggal tahun 2001 so pasal tu la bawak mak aku stay kat jb, abis anak semua kat sini apehal lak die kat kg tu.. umah aku yg sikit punya mencabar nak pegi tu masih ade sepupu jauh aku stay, kenal aku pon tidak, so tak yah la korang tanya pasal aku kat die.. buat penat je die nak ingat sape kah aku..so.. mai la jb, kalau korang makan angin ke singapore ke.. dah dekat dah tu.. aku try entertaint korang.. cuma barang diingat aku tak drive.. hehehehe

7 comments:

  1. jom.. pi singapore.. aku paspot pon takde beb, pi singapore jarang jarang sekali..

    ReplyDelete
  2. wah, lama nya tak ketemu dirimu..ko lepak JB ye...aaa, bagus2..leh aku mintak ko blanja makan murtabak sngapore..aku takde pasport..

    ReplyDelete
  3. wey takat murtabak singapore.. takyah gi seberang babe.. kat jb melambak.. serius sedap murtabak tuh..tp kalau gila sup tulang merah, aku cadangkan cecepat la buat pasport.. kt jb buat tak jadi.. hantu singapore gak buat sedap

    ReplyDelete
  4. wah bangga aku tgk suma dah berjaya..anyway camner nak join korang?.

    ReplyDelete